zamknij

Spotkanie organizacyjne szkoły tańca Bałtyckiego Teatru Tańca

08-09-2015

 Informujemy, iż zebranie organizacyjne i zapisy do szkoły tańca Bałtyckiego Teatru Tańca odbędą się 21 września (poniedziałek) w budynku Opery Bałtyckiej (wejście od ul. Towarowej) w dużej sali baletowej, grupy dziecięce i młodzieżowe o godz. 17:30 oraz dorośli o godz. 18:00.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

 

zamknij
drukuj

spektakle Emila Wesołowskiego

część I
 
premiera 18 lutego 2012

muzyka Fryderyk Chopin 
 
Preludium Fis-dur no. 13 op. 28
w nagraniu: Rafał Blechacz - fortepian
(Deutsche Grammophon, 2007)
Ballady: No. 1 g-moll op. 23, No. 2 F-dur op. 38, No. 3 As-dur op. 47,
No. 4 f-moll op. 52
w nagraniu: Krystian Zimerman - fortepian
(Deutsche Grammophon, 1988)
 
choreografia Emil Wesołowski
scenografia Paweł Grabarczyk
światła Piotr Miszkiewicz
 
 
obsada 21, 22, 23 lutego 2014:
 
Ballada No. 1 Beata Giza, Michał Łabuś, Daniel Flores Pardo
Ballada No. 2
Elżbieta Czajkowska-Kłos, Radosław Palutkiewicz
Ballada No. 3 Franciszka Kierc, Filip Michalak
Ballada No. 4 Agnieszka Wojciechowska, Daniel Flores Pardo
 
 
 
część II
 
premiera 26 lutego 2010
 
muzyka Fryderyk Chopin
 
Koncert fortepianowy f-moll, op. 21
Maestoso / Larghetto / Allegro vivace
w nagraniu:
Rafał Blechacz - fortepian
Royal Concertgebouw Orchestra Amsterdam
Jerzy Semkov - dyrygent
(Universal Music Company, 2009)
 
choreografia Emil Wesołowski
scenografia Izabela Stronias
światła Piotr Miszkiewicz
 
 
obsada 21, 22, 23 lutego 2014:
 
Kobieta Beata Giza
Mężczyzna Michał Łabuś
Marzenie Hodei Iriarte Kaperotxipi
   
Ulica Elżbieta Czajkowska-Kłos, Bartosz Kondracki,
  Paulina Wojtkowska, Oscar Perez Romero,
  Amelia Forrest, Harry Price,
  Natalia Madejczyk, Radosław Palutkiewicz,
  Tura Gómez Coll, Daniel Flores Pardo,
  Sayaka Haruna, Filip Löbl
Alter ego Michał Łabuś, Radosław Palutkiewicz, Harry Price,
  Daniel Flores Pardo, Bartosz Kondracki, Oscar Perez Romero
 

obsady archiwalne

 
 
W najbardziej liczących się na świecie teatrach tańca istnieje praktyka tworzenia nowych spektakli i łączenia ich w jeden wieczór z już istniejącymi. Zbiega się to z naszym planem kreowania wieczorów autorskich choreografów, których dorobek gwarantuje wysoki poziom takiego połączenia. Zapowiadaliśmy po sukcesie Emila Wesołowskiego, który swoją znakomitą interpretacją koncertu chopinowskiego zainaugurował działalność zespołu tancerzy Opery Bałtyckiej pod szyldem BTT, że będziemy kontynuować prezentację jego spektaklu w połączeniu z nową realizacją inspirowaną muzyką Chopina. Jesteśmy przekonani, że ten wieczór, oznaczony plusem, będzie stałą pozycją repertuaru BTT i znajdzie uznanie bardzo szerokiego grona naszych widzów.
 
 

Mecenas części II: